Wednesday, August 26, 2009

绝望!!!

失望。。。。 很失望!!! 对一切感到失望!!! 对我认识的所有人感到失望!!! 对自己感到无比的失望!!! 今天才真正发现原来没人会理会和发现我的存在。从前辛苦建立的名声,关系和大家所认识的自己,居然摇身一变,变成一个寂寂无名的小人物和不中用的大傻瓜!对他们而言我只扮演不重要的角色和得空时对着大家吹吹水和讲废话来娱乐大家的废材中的废材。。。。 这一次我真的彻彻底底看清一切包括他人和自己!!!我做人真的失败得透顶!到这一刻才发现我的出现原来一点都不重要!我已想尽方法配合大家的一切但就是没人肯迁就也没人会告诉我进展,就这样地让我自生自灭。。。。你说我小气,那我只好认了咯!如果你现在才发现我是这么一个人,那你就比我还要失败!
算了吧!!!说这么多干嘛,根本就没人会把他当一回事。。。对他们我不会再有任何的希望和期盼!!! 我将会消失在你们所谓的大家庭,不需要再去寻找我的踪迹了。 不要再去问为何我再次的失踪,其实我根本没有失踪是你们根本把我给忘了!把我忘得一干二净!!!不关心我的人根本不会也不想知道我的去向。稍微关心我的人也未必会懂。。。从下个星期开始,我将会踏入我人生旅途的另一阶段,我会尝试体验我的新生活! 是好是坏都与大家无关!不要再做表面功夫了,我不吃这一套!!!=_= 而你们大家也可以继续快乐的相聚在一起!时间真的能改变一切。。。。。

再见了大家。。。。 错!错!错! 干嘛还要再见呢?大家都不会记得想见我嘛!干吗这么厚脸皮呢?居然事实是如此,我只好任命和接受事实!以后都不要再见面,有缘也不要再见面!我也不想见!!!我们最好在街上遇见彼此是假装不认识彼此。这样对谁都有好处!!! 你们也不会丢脸。。。。 不是吗???

27 comments:

WilliAM C.Y. said...

wahhhhhh.....u are refering to who ? XD

YiAse said...

What had happen o? Worry about you oo... Don't dissapointed la...

Ada lee said...

what happen or u ????? why so sad geh???? dun worry mah, me is ur friend are, i got heart find u geh woh....u can feel geh mah.....dun so sad, got somthing want me help u , just call me my dear friend....

@shley SH said...

I know who concern me n who think that i'm a stupid.... Anyway, I will try to dissappear from u all.... dun worry!!!

@shley SH said...

to cy: I'm refering to evrybody.....

choonkuan said...

nid to say till so yim zong boh....=.= no matter how..fren is still fren, once it in the memory,knot wash it away liao..tink properly sin o..reli wan to disappear meh...ngo dei hou mm se dak lei geh wor~~ hehe
take care~~~

WilliAM C.Y. said...

sook huoi...i sure help u geh !... u mm song who..i go zhan 9 him....

choonkuan said...

hahaa...sh..no worry got my 'tin gor' at here,he wan zhan hu,dia pasti mati!! XDD

NoNaMEE said...

kuan..wat is tin gor? XD

sh..dun like tht ler..
dunnit say till so serious geh ma..aiks..

we r still gud frens geh =)

Meng

* 梅bel * said...

sh..i know what happen to u..dun jz bcz of this and u disappear from us..v r still fren..v still can come out again and meet each other..

@shley SH said...

算了吧!看将来如何吧!我不会再对任何人抱有任何的期望!绝对不会!!!

WilliAM C.Y. said...

i really on your side geh wor sook huoi....me and laughing gor....gong yi hei geh...dont worry !

choonkuan said...

haha tin gor ah,neh the laughing gor geh dai lou ah..haha

hahahahhaa....ya lor sh..mou man tai geh,our tin gor can naik bukit pisau,turun kuali minyak geh!!

@shley SH said...

don't worry guy.... I still very clear who know that I'm still live in this world.... but for those ppl I just can say 我宁愿放弃他们来换取我的新生活因为他们再也不值得我去珍惜。。。。 (我是指很多很多人)

Feiz said...

fly away XD
r.i.p

☆双子の翠茹☆ said...

在我心中你永远都是那么的乐观,不要被某些人某些事影响你的本质,我们永远都会支持和陪伴着你,不要放弃哟!!

@shley SH said...

to ☆双子の翠茹☆:
Thank you very much..... Anyway, wish u n my cousin happy always in the future.... ^-^

Z said...

大家姐,我不会问发生什么事,就让不愉快的事随风而去吧~Dissappear??你舍得,我们可舍不得。我们大家不是朋友,而是家人···“绝望?”我们对你一定不会咯~不是表面功夫,而是真心。这件事我看是误会一场罢了,为何要为无畏的纷争斩断我们大家庭的bonds?
Forget,forgive,forgiven···
别再失望了,好吗?Good luck~

-Z-

@shley SH said...

大家姐?这称号根本没有资格用在我的身上。 现在不管是不是误会也好,你所谓的无畏纷争也好,我也不想理,也管不着!
Forget,forgive,forgiven?对我来讲暂时是没有意义因为我不想去想它也因为我的忙碌生活已开始了。 再看如何吧!你也加油吧,STPM 就来要到了!

Kevin said...

hye, 不用这样生气..万事有商量..
虽然我不知道谁气你气到这样,但气到这样也不是一个发泄的好方法。。
别忘记你还有uncle lin and kel gor.. lolzz.. keep in touch..

@shley SH said...

who is uncle lin and kel gor??? wt is that???

Kevin said...

wah laoo.. hye, sook hui.. how can u forget chiu lin and kevin from lokman de.. hahaha

@shley SH said...

oo.... u r kevin liew... bcz 1 of my fren name as kk also... I tot she written me the comment.... sry la.... mix up everything ady... of cz i still rmb both of u.... haha!!! dun worry....
Somemore my surname is yong not yeong..... huoi is my last name.....

Kevin said...

hahaha.. reli sori about tt.. nyway, dnt worry and b happy. pls rmmbr to make some nice cakes when v meet up nex time.. hahah.. btw, congrets on ur convo.. cheerrs^^

@shley SH said...

if u really invite me out for yamcha on next time, sure i will bring out my homemade cake for u if i can do it.... XD
U said when v meet up next time ah, i think should b after 10 years or more than that....

Kevin said...

hye, how can u say liek that? hahah.. ok, i will call chiu lin to organise once he is back in KL. i am keeping your words already.. lolzz.. so c u soon de lar

@shley SH said...

okok.... u just keep my word in ur heart n mind.... If i'm free of cz no problem for me to meet u all....