Tuesday, December 23, 2008

一年一度的平安夜.....

今天是一年一度的平安夜,也被世人俗称的“失身夜". 哈哈! 开玩笑的啦!^-^
今天将会是本小姐与朋友们第一次一起度过的平安夜,心情当然是特别的兴奋。今晚我们一起去享用shabu shabu 的 steamboat buffet 后,便到翠茹家开始我们的游戏,还有交换圣诞礼物的环节。前几天,我和姐姐一起到carrefour买礼物,在昨天晚上包好了。现在的心情是既兴奋又期待。一定要把每一个环节都录下,成为美好的回忆

This is the situation when I'm making the wrapping paper for my "special gift". H3H3!!!

6 comments:

Feiz said...

how was the shabu shabu ??
nice ?

@shley SH said...

The situation very nice, u will felt very excited if u 1st time go thr. h3h3!!! if wanna compare the food with others buffet steamboat, the food hr quite less bt very convinience n easy to get food. ^-^

Ada lee said...

哈哈叫我给点comments你,你都没写些关于我的,很难写的咯!我带给你的娱乐你都还没写,哈哈哈,我期待看的。

@shley SH said...

ahahaha.... 我还没写当天的事情。等我拿到你的丑照片先!!!^-^

Ada lee said...

你别乱拿我的丑照片,乱放。 please.....

@shley SH said...

haha!!!放心吧! 我一定不会让你'失望'的. ^-^ 耐心的等待吧!